The legend like no others
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

The legend like no others

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت غباء

كاتب الموضوعرسالة
||::||Mr~Hamada||::||
المدير العام
المدير العام
||::||Mr~Hamada||::||

المساهمات : 19

نكت غباء Empty
مُساهمةموضوع: نكت غباء   نكت غباء I_icon_minitimeالأحد فبراير 14, 2010 4:47 am

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت Cool Cool
**********************************************************************************
مرة واحد راح يخطب واحده، باباها قال له بس البنت لسة بتدرس، قال له خلاص اجلها في الفسحه Cool Cool Cool
**********************************************************************************مرة واحد غبي ابنه قاله انا عاوز موبايل ابوه قاله موافق بس بشرط تركب اخواتك معاك Very Happy Very Happy Very Happy
**********************************************************************************واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد bounce bounce bounce
**********************************************************************************مرة واحد محشش لقي كنز قال: كويس فاضل الخريطة!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
********************************************************************************مرة اتنين أغبية طالعين رحلة فالسواق نزل استراحة ورجع لقى الفتيس مش موجود قالهم الفتيس راح فين...قالوله لقينك يا عم طول الطريق عمال تشد فيه مش عارف تخلعه قولنا نشلهولك Cool Cool Cool
********************************************************************************
مع تحايات ادارة المنتدى
https://thelegendvb.rigala.net

نكت غباء
صفحة 1 من اصل 1